BACCARA » Pomoc

18 Listopad imieniny obchodzi: Aniela, Klaudyna, Roman

Pomoc
  • » Jak zamawiać?

    1 KROK. Wybierz bukiet:
    - kategoria
    - wybierz produkt

    2 KROK. Dodaj do koszyka wybrany produkt:
    Koszyk zawierać będzie produkty, które zostały już wybrane. W koszyku mogą Państwo dokonać zmian ilości. Można też dołączyć dodatki takie jak: bombonierka, maskotka, wazon i t.d.

    3 KROK. Akceptacja regulaminu i realizacja zamówienia:
    1. Dane odbiorcy i nadawcy
    Po akceptacji treści regulaminu i kliknięciu na Realizuj zamówienie przechodzimy do wypełniania formularza zamówienia. Wypełniając formularz wpisujecie Państwo dane odbiorcy, preferowaną datę i godzinę doręczenia kwiatów oraz bilecik. Pole Specjalne instrukcje służy do podawania dodatkowych zaleceń dotyczących realizacji zamówienia np. preferowany kolor bukietu, zastąpienie jednego kwiatka innym itp. Potem wypełniane są dane nadawcy. Jeżeli potrzebują Państwo fakturę VAT prosimy o zaznaczenie odpowiedniego pola.

    2. Potwierdzenie danych
    Potwierdzamy wprowadzone dane. Oczywiście istnieje możliwość ich poprawienia. W tym celu trzeba kliknąć Wstecz.

    3. Płatność
    Po sprawdzeniu i akceptacji danych pozostaje tylko dokonanie płatności.

    Płatność kartą kredytową:
    Karta VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club
    Płatność Kartą kredytową odbywa się za pośrednictwem serwisu dotpay.eu

    Szybki przelew elektroniczny:
    Płatność przelewem z największych banków polskich (mBank, MultiBanku, Inteligo, BZWBK, Nordea, PKO Inteligo, ING (Bank Śląski), BPH), Pekao24 (Bank Pekao S.A.), iPKO (Bank PKO BP), SEZAM (Bank BPH SA), Deutsche Bank PBC S.A., Kredyt Bank S.A. (KB24), Lukas Bank, CitiBank Handlowy, InvestBank, BNP Paribas Fortis, Bank Ochrony Środowiska, Bank Gospodarki Żywnościowej, Volkswagen Bank Polska

    Płatność szybkimi przelewami elektronicznymi odbywa się za pośrednictwem serwisu dotpay.eu

    Przelew na nasze konto bankowe
    mBank 20 1140 2004 0000 3902 3586 3210 Swift code: BREXPLPWMBK.
    W przypadku przelewu należy przesłać do nas potwierdzenie wpłaty na numer faksu: 65 520 11 97 albo na email: baccara@leszno.org. Prosimy potwierdzić czytelność faksu. Po otrzymaniu potwierdzenia nastąpi realizacja zamówienia.

    Przekaz pocztowy
    W przypadku przekazu należy przesłać do nas skan potwierdzenia wpłaty na email: baccara@leszno.org albo na numer faksu: 65 520 11 97 przed terminem realizacji zamówienia. Po otrzymaniu potwierdzenia nastąpi realizacja zamówienia.

    4. Rachunek
    Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo informację o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz numer zamówienia. Potwierdzenie zamówienia jest także wysyłane na Państwa e-mail.

    Kwiaty przez telefon. Infolinia 65 520 11 97
    Zamówienia na kwiaty mogą Państwo również składać telefonicznie.

    W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią Baccara pod numerem 65 520 11 97.

    Godziny pracy kwiaciarni:
    Poniedziałek-Piątek 8:00-18:00
    Sobota 8:00-15:00

    Zamawianie drogą mailową oraz faxową

    Aby zamówić kwiaty drogą faxową lub mailową, należy wypełnić formularz i wysłać go wraz z dowodem wpłaty na numer faxu (+48) 81 477 55 77 lub na e-mail baccara@leszno.org

    Pobierz formularz:
    Formularz (format .doc)

    Prosze dokonać przelewu na poniższe konto:
    Hanna Stróżycka Kwiaciarnia BACCARA
    ul. Góreckiego 20 ul. Słowiańska 52, 64-100 Leszno,
    mBank 20 1140 2004 0000 3902 3586 3210 Swift code: BREXPLPWMBK.

    Mogą Państwo złożyć również zamówienie specjalne, skomponowane całkowicie według indywidualnych życzeń!

  • » Gdzie można wysłać kwiaty?

    Gwarantujemy wysoką jakość naszych usług tylko na terenie byłego województwa leszczyńskiego (Leszno, Gostyń, Góra, Kościan, Rawicz, Wschowa oraz pobliskie miejscowości). Wszystkie bukiety oraz kompozycje kwiatowe wykonujemy samodzielnie, co gwarantuje wysoką jakość produktów przez długi czas.

  • » Jak można zapłacić za wysłanie kwiatów?

    Najlepszą formą płatności jest opłata kartą kredytową, lub szybkim przelewem internetowym dzięki współpracy z serwisem dotpay.pl umożliwia to szybkie uruchomienie procesu realizacji zamówienia. Mogą Państwo również wybrać z form płatności: przelew bankowy na konto bądź przekaz pocztowy na adres firmy.

  • » W jakich godzinach są realizowane zamówienia?

    Jeżeli chcą Państwo, aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do godziny 16:00 (w dni robocze). Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w sobotę i tylko ten termin gwarantuje Państwu doręczenie przesyłki w określonym wcześniej czasie. Zamówienia na kwiaty realizowane są od 9:00 do 20:00 w dni powszednie i od 11:00 do 19:00 w soboty i niedziele. Kwiaciarnia Baccara nie realizuje zamówień w święta państwowe.
    Godzina doręczenia oznacza orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki.

  • » Czy cena zawiera koszt dostawy?

    Podana cena jest ceną bukietu do której należy doliczyc koszt dostawy (na terenie Leszna kwiaty dostarczamy 0.00zł GRATIS) po za terenem miasta Leszna obowiązuje cennik:
    - do 10km od miasta Leszna 10.00zł
    - do 20km od miasta Leszna 20.00zł
    - do 30km od miasta Leszna 30.00zł

  • » Jeżeli kurier nie zastanie adresata?

    Jeżeli w wyznaczonym przez Państwa czasie dostarczenia przesyłki kwiatowej, Odbiorcy nie będzie pod wskazanym adresem kurier będzie próbował skontaktować się z odbiorcą telefonicznie aby umówić się na odbiór kwiatów w innym terminie (tylko w przypadku podania numeru telefonu odbiorcy). Natomiast gdy nie będzie możliwości kontaktu z odbiorcą kurier pozostawi wiadomość w której będzie zawarta informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni oraz o danych kontaktowych z Kwiaciarnią Baccara. Jeżeli w terminie siedmiu dni roboczych Odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią przesyłka zostanie anulowana. W przypadku, gdy Nadawca przesyłki będzie chciał przesłać bukiet ponownie musi powtórnie złożyć i w pełni opłacić zamówienie.

  • » Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Najlepszą formą składania zamówień jest Internet, jeśli jednak nie mają Państwo takiej możliwości proszę zgłosić zamówienie telefonicznie. Zamówienia dokonywane telefonicznie, faxem lub osobiście w kwiaciarni są wiążące.

  • » Czy zamówiony bukiet bądź kompozycja kwiatową będzie identyczna z przedstawiona w ofercie na stronie?

    Zdjęcie bukietu zamieszczone na stronie przedstawia orientacyjny wygląd bukietu, który może nieznacznie różnić się od dostarczonego do odbiorcy.

  • » Czy są może dodatki do kwiatów?

    Tak, dodatki dostępne są w koszyku. Można je dodać do zamówienia po dodaniu dowolnego produktu i przejścia do koszyka. Dodatki są dostarczane wyłącznie z kwiatami.

  • » Czy do przesyłki można dołączyć tekst?

    Tekst można dołączyć wpisując go w polu BILECIK podczas składania zamówienia. Tekst napisany na specjalnej karteczce zostanie dołączony do kompozycji kwiatowej.

  • » Jak mogę wysłać dowolną ilość róż?

    Dowolną ilość róż można wysłać przy pomocy KREATORA BUKIETU Z RÓŻ. Istnieje możliwość definiowania ilości, długości, ułożenia oraz kolorystyki róż.

  • » Czy wysyłając kwiaty mogę zachować anonimowość?

    Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole BILECIK i w nim mogą Państwo umieścić te informacje. Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola BILECIK oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA!

  • » Czy muszę się rejestrować przy składaniu zamówienia?

    Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Mimo tego bardzo zachęcamy do rejestracji, bo niesie ona za sobą szereg korzyści.

  • » Czy możliwe jest złożenie zamówienia osobiście?

    Oczywiście, że tak :) nasza siedziba znajduje się w Lesznie przy ulicy Słowiańskiej 52 do której serdecznei ZAPRASZAMY!!!

  • » Jakie karty płatnicze są przyjmowane przez Państwa?

    Do płatności internetowej potrzebne są tzw. karty klasyczne, tzw. wypukłe (Karta VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club).